E-commerce to obecnie jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów biznesu. W ostatnim roku internetowe podwoje otworzyły niektóre sieci retailowe m.in. Zara, Tesco, Leroy Merlin… By wykorzystać jego potencjał trzeba nie tylko poznać narzędzia analityczne i aplikacje internetowe służące do projektowania i optymalizacji serwisów e-commerce, ale przede wszystkim spojrzeć na e-handel kompleksowo, uwzględniając zarówno wiedzę i doświadczenia z zakresu zarządzania biznesem online, jak i pozyskiwania oraz obsługi klienta w sieci.
Źródło: www.wambda.com |
- Brandingu e-sklepu
- Jak z Internetu zrobić skuteczny kanał sprzedaży i pozyskiwania klienta?
- E-mail marketingu
- Kluczowych obszary budowania strategii sprzedaży przy przejściu do biznesu online
- Skutecznej prezentacji oferty jako sposobem na większą sprzedaż w e-commerce - case studies
- Online Product Experience, czyli czego szukają klienci i jak im to pokazać?
- E-płatnościach
E-COMMERCE w branży modowo - designerskiej to spotkanie dedykowane przedsiębiorcom działajacym w obszarze ecommerce jak rownież tradycyjnego handlu, bedące okazją do zapoznania się z najbardziej innowacyjnymi trendami w tej branży. Dzięki naszej konferencji zdobędą Państwo praktyczną wiedzę jak rozwijać własny biznes poza tradycyjnymi kanałami oraz nawiążą Państwo unikalne kontakty branżowe.
fot. Wojtek Wieteska |
Prelegentem podczas naszej konferencji E-COMMERCE w branży modowo - designerskiej będzie Pan Wiktor Rainka. Swoją karierę zawodową kształtuje wokół zagadnień związanych z ochroną własności intelektualnej. Ma doświadczenie w zakresie prawa mediów, reklamy, komputerowego i nowych technologii oraz prawa nieuczciwej konkurencji, konsumentów oraz ochrony dóbr osobistych. Wiktor specjalizuje się również w zagadnieniach związanych z ochroną danych osobowych oraz urządzaniem gier losowych, konkursów i programów lojalnościowych.
Praktykę zawodową rozpoczął w jednej z warszawskich kancelarii prawnych oraz udzielając porad prawnych pro bono osobom najuboższym. Pan Wiktor jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego (2007 r.) oraz podyplomowych studiów Prawa Własności Intelektualnej na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego (2008 r.) Prowadził szkolenia z zakresu prawa własności intelektualnej, mediów, i reklamy w ramach Uniwersytetu Reklamy Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz zajęcia z prawa autorskiego dla studentów i absolwentów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Jest prawnikiem w Kancelarii Wierzbowski Evershedes oraz współptworzy blog IP w sieci (http://www.ipwsieci.pl/).
Kolejnym Prelegentem podczas konferencjii "E-COMERCE w branży modowo - designerskiej" będzie pani Magdalena Miernik. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego (praca magisterska pt.: „Ochrona czci a wolność wypowiedzi prasowej” pod kierunkiem prof. Moniki Dąbrowskiej, 2011 r.) oraz Centrum Praw Własności Intelektualnej im. Hugo Grocjusza, członkini YPIN – Young Polish International Network. Autorka pierwszego bloga prawniczego dla ludzi kreatywnych –www.lookreatywni.pl. Temat wystąpienia: Komercjalizacja praw własności intelektualnej.
18:30 Rejestracja i sesja networkingowa
19:00 Powitanie Uczestników
19:05 - 19:40 Spotkanie inspirujące I
19:40 - 20:30 Spotkanie inspirujące II
20:30 Dyskusja
21:00 Loteria wizytówkowa, networking
Kiedy? 11 grudnia (środa) 2013 r.
O której? 18:30 - 22:00
Gdzie? MiTo art.cafe.books
MiTo art café books
ul. Waryńskiego 28
00-650 Warszawa
http://mito.art.plIlość miejsc ograniczona!
Inwestycja w siebie: 50 zł
Zainteresowane osoby prosimy o potwierdzenie uczestnictwa poprzez uiszczenie wpłaty przez platformę przelewy24.pl
|
Zainteresowane osoby prosimy o zgłoszenia na adres: contact@fashion-law-busine ss.com
Organizator spotkania:
Fashion Law Business