26 marca, 2014

Tworzenie marki modowej i sposoby jej finansowania



Konferencja skierowana jest do projektantów tworzących własną markę, brand managerów, specjalistów od komunikacji w sektorze mody, kierujących wizerunkiem istniejących i tworzonych marek, osób związanych z portalami modowymi, agencjami reklamowymi, sklepami internetowymi. Konferencja ma na celu przybliżenie zagadnień związanych z kreowaniem produktu w wyobraźni odbiorcy, za pomocą różnych mediów, poprzez zastosowanie najnowszych środków. Profesjonalne podejście do kreowania wizerunku – od otrzymania produktu aż do wykreowania jego wizerunku w świadomości odbiorców. Główne cele konferencji to wykształcenie umiejętności kreowania marki poprzez tworzenie i określanie jej tożsamości i widoczności na rynku. Konferencja pozwoli słuchaczom poznać najnowsze koncepcje,  trendy i instrumenty (w tym również prawne) z zakresu zarządzania marką modową.

Żródło: Coco du Trocadero

Jednym z Prelegentów podczas konferencji "Tworzenie marki modowej i sposoby jej finansowania" będzie Partner Baker & McKenzie pan mecenas Marcin Fijałkowski. Kieruje zespołem zajmującym się doradztwem z zakresu ochrony praw własności intelektualnej, w tym znaków towarowych i wzorów przemysłowych. Posiada tytuł rzecznika patentowego oraz radcy prawnego. Od 2003 roku specjalizuje się również w sprawach związanych z prawem autorskim i nieuczciwą konkurencją oraz reprezentuje klientów przed sądami cywilnymi, Urzędem Patentowym RP, Urzędem ds. Harmonizacji Rynku Wewnętrznego i polskimi i międzynarodowymi sądami arbitrażowymi ds. domen internetowych. Doświadczenie zawodowe Marcina Fijałkowskiego obejmuje przede wszystkim zarządzanie i egzekwowanie praw własności intelektualnej należących do firm z branży dóbr luksusowych, odzieży, kosmetyków oraz FMCG. Marcin Fijałkowski pracował również w biurze Baker & McKenzie w Zurychu, gdzie zajmował się koordynacją międzynarodowych programów egzekucji praw własności intelektualnej. Prestiżowe rankingi branżowe Chambers Europe, Chambers Global i World Trademark Review rekomendują go jako eksperta w dziedzinie własności intelektualnej.



Kolejnym Prelegentem podczas konferencji "Tworzenie marki modowej i sposoby jej finansowania" jest Karol Król.
Karol Król – pasjonat możliwości jakie stoją przed uczestnikami wirtualnych społeczności. Z wykształcenia finansista, na co dzień zajmuje się organizacją finansowania dla przedsięwzięć we wczesnych fazach rozwoju (seed, start-up).
Prezes Zarządu Crowdfunding.pl Sp. z o. o. i redaktor naczelny portalu crowdfunding.pl. Popularyzator idei finansowania społecznościowego (w tym polskiego tłumaczenia) w Polsce, nazwany przez magazyn Proseed „ewangelistą polskiego crowdfundingu”. Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Crowdfundingu, lider Centrum Gospodarki Społecznościowej, Ambasador European Crowdfunding Network na Region Bałtycki, Członek Rady World Crowdfunding Forum, współautor raportu „A Framework for European Crowdfunding” dla Komisji Europejskiej, mentor AIP Business Link Poland. Wielokrotnie występował na konferencjach w Polsce i za granicą, a także w największych Polskich mediach. Korzystając z mechanizmu finansowania społecznościowego dzięki wsparciu Internautów zebrał środki na organizację konferencji oraz wydanie książki… o crowdfundingu.

Kilkukrotny medalista Mistrzostw Polski w Brydżu Sportowym, czynny członek Akademickiego Związku Sportowego, Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych i współpracownik kilku organizacji pozarządowych. Prowadzi prywatnego bloga karolkrol.pl.





Kolejnym Prelegentem podczas konferencji "Tworzenie marki modowej i sposoby jej finansowania" będzie Pan Michał Wojewodzic - twórca marki LOUV. LOUV łącząc ze sobą wiecznie żywą klasykę i elegancję tworzy ubrania o ponadczasowej wartości podkreślając przy tym kobiecość i seksapil. Magnum opus każdej kolekcji są przede wszystkim wieczorowe suknie, spódnice i płaszcze, które swoim fasonem i jakością wykonania wzmacniają kolorystykę, a zarazem detale każdej z kreacji.



Kolejnym Prelegentem podczas naszej konferencji będzie pan Wojciech Rudzki.



Wojciech Rudzki jest aplikantem adwokackim w Okręgowej Izbie Adwokackiej w Krakowie. Przez ostatnie dwa i pół roku kierował działem prawnym spółki pod firmą OTCF sp. z o.o. z siedzibą w Wieliczce – producenta i dystrybutora odzieży oraz akcesoriów sportowych między innymi marki 4F.
Reorganizował oraz rozwijał jedną z najbardziej dynamiczniej rozwijających się sieci dystrybucji – działającej między innymi w oparciu o system franchisingowy – sieci dystrybucji marki 4F. W związku z działalnością w sektorze retail specjalizuje się także w umowach najmu powierzchni handlowej i biurowej, ze szczególnym uwzględnieniem umów najmu w galeriach i centrach handlowych. Aktualnie związany z krakowską kancelarią adwokacką Eliasz – Suliński.

Do obszarów jego zawodowych zainteresowań należy także pogranicze prawa umów i prawa sportowego – kontraktował z kluczowymi związkami sportowymi oraz aktualnymi i przyszłymi mistrzami olimpijskimi, mistrzami świata oraz mistrzami Europy.

Podczas naszej konferencji zaprezentuje temat "Finansowanie rozwoju marki modowej poprzez rozwój sieci franchisingowej."


Ostatnimi Prelegentami podczas konferencji będą prawniczki z Kancelarii Prawnej Świeca i Wspólnicy sp.k. Paulina Kutrzebka ukończyła Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie na kierunkach Prawo i Administracja. W styczniu 2013 r. rozpoczęła Aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w wielu kancelariach na terenie Warszawy, uzyskując bogatą praktykę z zakresu prawa cywilnego oraz prawa handlowego. Jest autorką wielu opinii prawnych z zakresu prawa własności przemysłowej i intelektualnej sporządzanych dla instytucji publicznych oraz osób prawnych. Ponadto współdziała w organizacji szkoleń ukierunkowanych na wspieranie młodych przedsiębiorców.


Wraz z Pauliną Kutrzebką z Kancelarii Prawnej Świeca i Wspólnicy sp.k wystąpi Daria Wierzbińska. Aplikant radcowski przy OIRP w Warszawie. Specjalizuje się w prawie autorskim i prawach pokrewnych, w prawie własności przemysłowej, w szczególności w kwestii uzyskania ochrony prawnej znaków towarowych i wzorów przemysłowych, a także ochronie dóbr osobistych. Interesuje się także szeroko pojętym prawem mediów. Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, odbyła także stypendium na Katholieke Universiteit w Leuven w Belgii.



Kiedy? 15 kwietnia (wtorek) 2014 r.

O której? 18:30 - 21:00
Gdzie? MiTo art.cafe.books

Agenda:

18:30-19:00 Networking z uczestnikami
19:00           Rozpoczęcie konferencji
19:05 - 19:25 
mec. Marcin Fijałkowski, Partner Baker & McKenzie: Sprawdzanie czystości w bazach znaków i wzorów przemysłowych. Czego unikać wybierając markę?
19:25 - 19:45 
Karol Król, Prezes Zarządu Crowdfunding.pl Sp. z o. o. i redaktor naczelny portalu crowdfunding.pl
19:45 - 20:05 
Michał Wojewodzic, LOUV
20:05 - 20:25 Paulina Kutrzebka, Daria Wierzbińska Kancelaria Prawna Świeca i Wspólnicy sp.k., Ochrona własności intelektualnej – dlaczego oraz w jaki sposób warto ją chronić?
20:25 - 20:45 Wojciech Rudzki, Kancelaria Adwokacka Eliasz – Suliński, Finansowanie rozwoju marki modowej poprzez rozwój sieci franchisingowej.
20:45 - 21:30 Loteria wizytówkowa, Networking z uczestnikami


MiTo art café books
ul. Waryńskiego 28
00-650 Warszawa
http://mito.art.pl

Inwestycja w siebie: 50 zł 

Zainteresowane osoby prosimy o potwierdzenie uczestnictwa poprzez uiszczenie wpłaty przez platformę przelewy24.pl 

Link do wydarzenia: Facebook



UWAGA! Ilość miejsc ograniczona!

Zainteresowane osoby prosimy o zgłoszenia na adres:
contact@fashion-law-business.com


Organizator spotkania: 
Fashion Law Business

* W wyjątkowych sytuacjach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności wystąpień.