zdj. blogs.technet.com |
Moda i design są jednymi z najaktywniejszych branż w mediach społecznościowych. W pięćdziesiątce największych profili firmowych na świecie znaleźć możemy marki takie jak: Converse, Victoria’s Secret, Burberry, Zaraz, H&M, czy Dior. Specjaliści ds. komunikacji powinni uczyć się od luksusowych marek modowych podejścia do nowych mediów, a przede wszystkim strategicznego planowania działań komunikacyjnych w zakresie social media.
Najważniejszym i najskuteczniejszym, bo bezpośrednim sposobem komunikowania się marki, w wielu branżach, są obecnie media społecznościowe. Facebook, YouTube, Twitter czy Pinterest zrewolucjonizowały branżę odzieżową. Za ich pośrednictwem firma dociera do adresatów swoich produktów, poznaje ich opinie, przekazuje informacje o kolekcjach i promocjach oraz bada emocje klientów. Najskuteczniejsze kampanie potrafią Tymi emocjami kierować.
Warsztaty skierowane są do osób zainteresowanych modą i designem, do właścicieli firm oraz osób planujących rozpocząć działalność. Do tych z Was którzy, pragną zajmować się w przyszłości działaniami PR-owymi w markach modowych, pracować przy sesjach zdjęciowych i pokazach mody. Uczestnicy warsztatów dowiedzą się jakie elementy potrzebne są do stworzenia własnej marki oraz na czym polega techniczna strona jej prowadzenia.
Podczas zajęć omawiane będą case studies różnych firm modowych. Ponadto uczestnicy zapoznają się z istotnymi elementami teorii, które będą wprowadzone w życie podczas warsztatów. Wszystko po to, aby wyposażyć uczestników w narzędzia oraz praktykę, które pozwolą im w codziennej pracy wprowadzić w życie, bądź ulepszyć komunikacje marketingową firmy/marki, dla której pracują lub którą planują otworzyć.
Warsztaty poprowadzą specjaliści z dziedziny komunikacji i marketingu mody i designu, którzy swoje doświadczenie zdobyli na rynku mody w Polsce i za granicą.
Po zakończeniu warsztatów każdy z uczestników otrzyma certyfikat.
Program:
Godzina: 18:00 - 21:00
1. Media Społecznościowe - nowy standard komunikacji
2. Jak odpowiednio dobrać efektywne kanały komunikacji w Internecie?
3. Jak skutecznie porozumiewać się w Internecie?
4. Każdy chce być na Facebooku - nie każdy robi to mądrze
5. Piszemy bloga, którego wszyscy chcą czytać
6. Mikroblogi (nie) dla wszystkich
7. Jak działać na forach internetowych, aby klienci nas kochali?
8. Masz wiadomość - podstawy skutecznego e-mail marketingu w ujęciu społecznościowym
9. Społeczność w ruchu - mobilne technologie w służbie Social Media
10. Pracownik firmy w mediach społecznościowych
11. Wyciągamy wnioski - czyli jak sprawdzić, czy nasze działania przynoszą zamierzone korzyści?
Miejsce podamy w terminie późniejszym.
Inwestycja w siebie: 120 zł Zainteresowane osoby prosimy o potwierdzenie uczestnictwa poprzez uiszczenie wpłaty przez platformę przelewy24.pl Link do wpłat: [Warsztaty] Tworzenie marki modowo - designerskiej |
Ilość miejsc ograniczona!
Zapisy: contact@fashion-law-business.com
Do zobaczenia 5 grudnia !
Organizator spotkania:
Fashion Law Business