W 1848 w Paryżu po raz pierwszy suknia została zaprezentowana na żywej modelce, a nie jak do tej pory na manekinach. Charles Frederic Worth - ojciec Haute Couture - jako pierwszy tworzył pod swoim nazwiskiem i w 1858 roku otworzył Dom Mody „The House of Worth”. Był również pierwszą osobą, która do kreacji swojego autorstwa doszywała metki poświadczające oryginalność.
Szkolenie ma na celu przybliżenie Państwu kwestii prawnych związanych z organizacją pokazu mody. Precyzyjnie określimy poszczególne etapy planowania przedsięwzięcia, scharakteryzujemy jego potrzeby i szanse powodzenia.
Ile czasu potrzeba na realizację pokazu? Ile ona kosztuje? Kto bierze w niej udział? Czy początkujący projektanci mają też inne możliwości zaprezentowania swoich kolekcji? Jak będą wyglądały pokazy w przyszłości?
Przedstawimy wzorce umowne z projektantami, oświetleniowcami, fryzjerami i z innymi osobami, bez których udziału pokazy nie mogą się odbyć.
Źródło: Coco du Trocadero |
Agenda:
18:30-19:00 Networking z uczestnikami
19:00 Rozpoczęcie warsztatów
19:05 - 19:50 Mea Group: Film „making-off” z pokazu Paprocki&Brzozowski; Strona organizacyjna pokazu; Oprawa medialna;
Sesja Q&A
19:50 - 20:20 Zuzanna Kopaczyńska - Grabiec, Kancelaria Prawna SPCG Studnicki, Płeszka, Ćwiąkalski, Górski sp.k., Milena Bodych Wydział Zarządzania PW : Strona prawna organizacji pokazu
20:20 - 20:40 Monika Misiak-Kołsut, Młody projektant a organizacja pokazu mody
20:40 - 21:00 Loteria wizytówkowa, Networking z uczestnikami
Prelegentami podczas naszych warsztatów będą przedstawiciele Mea Group – agencji marketingu zintegrowanego z główną specjalizacją w realizacji projektów eventowych. W ciągu nieco ponad pięciu lat obecności na rynku firma zbudowała portfolio ponad 100 stale obsługiwanych Klientów. Oprócz planowania i organizacji imprez, agencja świadczy usługi z zakresu PR (zarówno wspierającego realizowane eventy, jak i kompleksowej obsługi PR), BTL, kreacji, incentive, marketingu bezpośredniego, ambientowego oraz usługi graficzne i tworzenia stron internetowych. W ramach struktury firmy funkcjonują działy: Mea Business dedykowany projektom o charakterze biznesowym oraz Mea Lifestyle, który realizuje projekty o charakterze lifestyle’owym, w tym pokazy mody. Wspierają je komórki PR, BTL, creative i studio design oraz techniczno-logistyczna. Więcej informacji na temat firmy oraz realizowanych przez nią projektów można uzyskać na stronie www.meagroup.pl.
Z ramienia Mea Group na szkoleniu "Organizacja pokazu mody" wystąpi m.in.
Łukasz Deoniziak – Senior Project Manager, Mea Group
Z branżą eventową związany od 8 lat. Od 2011 roku pracuje w agencji marketingu zintegrowanego Mea Group, gdzie piastuje stanowisko Senior Project Managera oraz stoi na czele działu Mea Lifestyle, obsługującego imprezy dla marek modowych oraz lifestyle’owych. Specjalizuje się w realizacji pokazów mody oraz we współpracy z projektantami mody, markami odzieżowymi oraz firmami kosmetycznymi. Doświadczenie eventowe zdobywał w agencjach EM LAB oraz Defacto. W swojej karierze zawodowej obsługiwał m.in. takie firmy, jak: Google Polska, Microsoft, Play (m.in. Projekt Plaża z udziałem TVN), Netia, Lexus, Eurosport Polska, Novartis, Ruch S.A., Bank BGŻ, MetLife Amplico, BRE BANK, Jeronimo Martins Polska – Biedronka, a także Dior, IsaDora, SiroScan (BOSS BOTTLED, MEXX Pure), bizuu, paprocki&Brzozowski oraz inne.
Łukasz Deoniziak – Senior Project Manager, Mea Group
Z branżą eventową związany od 8 lat. Od 2011 roku pracuje w agencji marketingu zintegrowanego Mea Group, gdzie piastuje stanowisko Senior Project Managera oraz stoi na czele działu Mea Lifestyle, obsługującego imprezy dla marek modowych oraz lifestyle’owych. Specjalizuje się w realizacji pokazów mody oraz we współpracy z projektantami mody, markami odzieżowymi oraz firmami kosmetycznymi. Doświadczenie eventowe zdobywał w agencjach EM LAB oraz Defacto. W swojej karierze zawodowej obsługiwał m.in. takie firmy, jak: Google Polska, Microsoft, Play (m.in. Projekt Plaża z udziałem TVN), Netia, Lexus, Eurosport Polska, Novartis, Ruch S.A., Bank BGŻ, MetLife Amplico, BRE BANK, Jeronimo Martins Polska – Biedronka, a także Dior, IsaDora, SiroScan (BOSS BOTTLED, MEXX Pure), bizuu, paprocki&Brzozowski oraz inne.
Nadia
Sotirow – PR & Communications Manager, Członek Zarządu Mea
Group
Z
branżą marketingową związana od prawie 13 lat. Od 2010 roku
pracuje w agencji marketingu zintegrowanego Mea Group, w której
zajmuje stanowisko P& Communications Managera i stoi na czele
komórki PR agencji. Odpowiada za obsługę medialną realizowanych
przez agencję projektów eventowych o każdym charakterze –
zarówno biznesowych, jak i lifestyle’owych. Od 2013 roku jest
także Członkiem Zarządu agencji i bierze udział w bieżącym
zarządzaniu działalnością firmy. Wcześniej przez 5 lat pracowała
w międzynarodowej, sieciowej agencji PR Rowland Communications
(późniejszy Publicis Rowland) na stanowisku account managera, a
także jako freelancer wspierała komunikacyjnie firmy z kilku branż.
Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii PR, wspiera
także komunikacyjnie i producencko realizowane przez agencję
projekty eventowe, zajmuje się pisaniem scenariuszy imprez oraz
tworzeniem tekstów promocyjnych. Odpowiada za relacje z mediami w
ramach organizowanych przez Mea Group pokazów mody. Realizowała
projekty PR i eventowe dla takich Klientów, jak: Microsoft,
Panasonic Polska, Cisco Poland, Crowley Data Poland, 3Com, a także
empik, Douglas, SiroScan i Procter&Gamble Prestige (BOSS BOTTLED,
MEXX Pure, AMBAR Jesus del Pozo), BMW i MINI, MetLife Amplico,
Samsung Electronics Polska, Bank BGŻ, Eurosport Polska, Neckermann
Polska, Fundacja Spełnionych Marzeń, Jeronimo Martins Polska –
Biedronka, paprocki&brzozowski, bizuu i innych.
Kolejnym Prelegentem jest Zuzanna Kopaczyńska - Grabiec. Ukończyła studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w 2007 roku. Studiowała również na Universita degli studi w Maceracie (Włochy) oraz na Uniwersytecie Ernst Arndt Moritz w Greifswaldzie,(Niemcy). Zawód radcy prawnego wykonuje od 2012 roku. Ukończyła Podyplomowe Studium Prawa Własności Intelektualnej na Uniwersytecie Warszawskim oraz kurs prawa własności intelektualnej organizowany przez Światową Organizację Własności Intelektualnej WIPO. Specjalizuje się w prawie handlowym, w szczególności w prawie spółek oraz w prawie własności intelektualnej i prawie farmaceutycznym. Reprezentuje Kancelarię Prawną SPCG Studnicki, Płeszka, Ćwiąkalski, Górski sp.k. W 2013 była mentorem prawnym na imprezie Startup Weekend Warsaw.
Kolejnym Prelegentem jest Monika Misiak-Kołsut. Jest absolwentką Międzynarodowej szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru w Warszawie. Tytuł Projektanta Ubioru otrzymała w 2012 roku, a jej awangardowa kolekcja dyplomowa „Besarabia” została wyróżniona min przez firmę Aryton. Na przestrzeni ostatnich dwóch lat, już pod nazwą MoMi-Ko, projektantka stworzyła pięć kolekcji oraz wzięła udział w wielu konkursach i pokazach. Podczas październikowej edycji Fashion Week na scenie Off, miała możliwość zaprezentowania kolekcji na sezon SS14. Obecnie przygotowuje się do zaprezentowania kolekcji na sezon AW14/15 podczas majowej edycji Off Out of Schedule Fashion Week Poland w Łodzi.
Projektantka tworzy dwie równoległe kolekcje, RTW – do noszenia na co dzień, oraz awangardowe, dla klientów ceniących oryginalność i niebanalność form. Inspiracje czerpie przede wszystkim z podróży, które są jej największą pasją, zaraz po projektowaniu.
Partnerem Merytorycznym warsztatów jest:
Kiedy? 25 marca (wtorek) 2013 r.
O której? 18:30 - 21:00
Gdzie? MiTo art.cafe.books
MiTo art café books
ul. Waryńskiego 28
00-650 Warszawa
http://mito.art.pl
Inwestycja w siebie: 50 zł
Zainteresowane osoby prosimy o potwierdzenie uczestnictwa poprzez uiszczenie wpłaty przez platformę przelewy24.pl
Link do wpłat: Organizacja pokazu mody: szkolenie prawne
|
UWAGA! Ilość miejsc ograniczona!
Zainteresowane osoby prosimy o zgłoszenia na adres:
contact@fashion-law-busine
Organizator spotkania:
Fashion Law Business
* W wyjątkowych sytuacjach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności wystąpień.