Akademia Soft Skills dla
Prawników, Korporacyjnie.pl, Fashion Law Business przy współpracy z ELSA
Kraków mają zaszczyt zaprosić na wykład gościnny na Wydziale Prawa i
Administracji Uniwerystetu Jagiellońskiego w dniu 8 maja 2013 r w godzinach 15:00 - 18:00 w Collegium Novum (ul. Gołębia 24, sala 52).
Projektanci mody i akcesoriów mierzą się z wyzwaniami
charakterystycznymi dla swoich branż. Potrzebni im są prawnicy, którym
znane są kwestie związane z krótkimi sezonami, ulegającymi ciągłym
zmianom cyklami życia produktów, podróbkami, oraz nieuczciwą
konkurencją. W branży mody nie sama
własność intelektualna stanowi realną wartość, lecz również umowy
handlowe, kontrakty, ustalenia prawa pracy, oraz systemy informatyczne.
Powodzenie specjalisty do spraw fashion law zależy od jego umiejętności
skutecznego zabezpieczenia owych aktywów, polegającej na dostarczaniu
stosownych do branży porad prawnych, dopasowanych do potrzeb klientów.
Wykład poprowadzą:
Agnieszka Sztoldman
Doktorantka w Katedrze Prawa Własności Intelektualnej i Dóbr
Niematerialnych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu
Warszawskiego. Aplikantka radcowska przy OIRP w Warszawie. Członek SWI
Instytutu Allerhanda od jej powstania w 2011 r. Członek Stowarzyszenia
Naukowego Collegium Invisibile. Wielokrotna laureatka konkursów
naukowych i nagród MNiSW. Otrzymała nagrodę Ministra Nauki i Szkolnictwa
Wyższego za rozprawę magisterską pt. „Wspólność patentu i prawa do
patentu” w konkursie organizowanym przez Urząd Patentowy RP (2012).
Zajmuje się w pracy naukowej prawem własności intelektualnej i prawem
cywilnym. Prawnik z zakresu prawa własności intelektualnej w Warszawie. Temat: Ochrona designu po wygaśnięciu prawa z rejestracji wzoru przemysłowego.
Strony
▼
06 maja, 2013
05 maja, 2013
Fashion Law Business & Korporacyjnie.pl
Współpraca między artystami a biznesem w Polsce to temat ciągle spychany na margines. W krajach Zachodniej Europy i USA zarabianie na sztuce ma już długą tradycję. Dlaczego u nas nie wypada mówić o modzie i pieniądzach? Najwyższy czas, aby nasi projektanci zrozumieli, że moda to także biznes. Wystarczy otworzyć się na nowe szanse i uczyć od najlepszych.
Prelegentkami będą właścicielki Firmy Goshico. Firmę tworzą siostry: Aga i Małgo. Małgo to artystyczna dusza, z wykształcenia plastyk - charakteryzator. Od najmłodszych lat zainteresowana upiększaniem świata i kobiet. Łączy je nie tylko krew, ale prawdziwa więź emocjonalna. Ich przyjaźń świetnie można opisać słowami Todd’a Ruthmana: ”Podobieństwa czynią przyjaźń radosną, różnice ciekawszą”. Małgo dba o stronę artystyczną, a Aga o funkcjonalność i jakość, aby każdy szczegół był dopracowany, tak żeby w rezultacie w Wasze ręce trafiały rzeczy piękne, ekskluzywne, ale i użyteczne. Kolekcje GOSHICO inspirowane są folkiem, każda z nich podchodzi jednak do tej tematyki w inny sposób. Dzięki temu torebki utrzymane są w wyjatkowym, charakterystycznym dla firmy klimacie. Dotychczasowe kolekcje inspirowane były wzorami łowickimi, kaszubskimi, grecką terakotą, a nawet perskimi mozaikami. Przekrój od czarnych haftów aż po neonowe, kolorowe wzory udowadnia, że filc i folklorystyczne inspiracje są dla wszystkich – businesswoman, fashionistek, młodych mam czy nastolatek.
http://goshico.com/
Kolejnymi Prelegentami podczas naszego spotkania będą założycielki RISK. made in Warsaw - jest to nowy streetowy brand.
Miały pracę, o której marzą miliony dziewczyn w Polsce. Mimo to postanowiły ją rzucić i rozkręcić własny biznes. To dzięki nim dres, który wcześniej kojarzył się ze strojem sportowym, wszedł na salony. „Nie robimy spodni z trzema paskami. Nasze ubrania to wariacja na temat szarej bawełnianej bluzy z kapturem”, mówią.
Foto: Monika Motor; modelka: Caro Niemiec; makijaż i fryzura: Małgo Kotlonek; stylizacja: Marta Śliwińska i Ralph Kruhlik; torebka: Goshico id; bluzka i spódnica: Arkadiusz Taraska.
Kolejnymi Prelegentami podczas naszego spotkania będą założycielki RISK. made in Warsaw - jest to nowy streetowy brand.
Miały pracę, o której marzą miliony dziewczyn w Polsce. Mimo to postanowiły ją rzucić i rozkręcić własny biznes. To dzięki nim dres, który wcześniej kojarzył się ze strojem sportowym, wszedł na salony. „Nie robimy spodni z trzema paskami. Nasze ubrania to wariacja na temat szarej bawełnianej bluzy z kapturem”, mówią.